שירות וייצוג חברות ביטוח, חברות חיתום, סוכנויות, מבוטחים וארגונים מול משרד התחבורה, המשטרה, הדואר ורשויות נוספות
התמחות מיוחדת ביעוץ קדם משפטי, הגבלות רישוי - נהלים ותקנות, מז״פ ורכב גנוב
שירות וייצוג חברות ביטוח וחיתום
🔹 העברת בעלות דיגיטלית ממבוטח.
🔹 אזור אישי דיגיטלי עם מעקב אונליין.
🔹 שחרור רכבים לאחר גניבה מהמשטרה.
🔹 תיאום בדיקות מז"פ מול משטרת ישראל.
🔹 טיפול בהגבלות רישוי, צווים וחסימות רכב/רישיון נהיגה.
🔹תיאום וקישור בין חברות ביטוח לבין המשטרה/משרד התחבורה
- איתור וחקירת הונאה בדיווחי גניבה כוזבים.
- ייעוץ ומידע רלוונטי למחלקת תביעות וסילוק בנושאי רכב ונהיגה.
- פתיחת קריאת שירות לשחרור רכב מהמשטרה לאחר גניבה, תיאומי מז"פ והכשרת הרכב.
- מיקור חוץ של כל נושאי הרישוי שאינם בטיפול ישיר של חברת הביטוח כולל מגרשי הסדר וסוכני ביטוח.
- תיאומי מבוטחים לשחרור רכב להעברת בעלות, ביטול הגבלת רישיון (אגרה/כספים/נכה), ובירורי רישוי נוספים.
- ביצוע העברת בעלות מרכב מבוטח ע"ש חברת הביטוח, במקרה של הגבלה, מתבצעת המרה אוטומטית לתיאום פעולת רישוי רלוונטית
לשירי ניסיון רב בשירות וייצוג של חברות ביטוח לביצוע פעולות במשרד הרישוי, המשטרה, מז"פ, תיאומי מבוטחים, תיאומי חוץ ורשויות - לביצוע 100% ממשימות הרישוי עד לתוצאה הסופית. מכאן שירי הגה, פיתח והביא לכדי ביצוע את הרעיון ליצירת מערכת "איזור אישי לחברת ביטוח" המעניקה חיסכון בזמן, משאבים ובבקשה לביצוע העברת בעלות/פעולות במשרד הרישוי, המשטרה, מז"פ.
"איזור אישי חכם" (שירי-אישי):
1. הקמת משימות העברת בעלות/רישוי + תיעוד מסמכים (שאילתא+תז+יפויי כח).
2. ניתן לאמוד את מצב הטיפול באופן מקוון.
3. לקבל חיווי על אי ביצוע הע"ב עקב הגבלה.
4. הפקת שובר הדואר "אסמכתא" על הע"ב.
5. פתיחת משימה אוטומטית בהגבלת הע"ב (תיאום מבוטח).
תיאומי רישוי מבוטחים ותיאומי חוץ (רשויות):
יצירת הזמנה ומעקב של פעולות רישוי כגון: הסרת תג נכה, הגבלה על רישיון רכב, טיפול ברכב גנוב, מז"פ וכדו'.
באמצעות השירות, ניתן לקלוט ולעקוב אחר בקשות לפעולות במשרד הרישוי, משטרה ומז"פ ONLINE
1. הקלדת פרטי הרכב והמבוטח, העלאת שאילתא עדכנית ומידע על המשימה הדרושה.
2. לאחר קליטת השירות, המערכת תוציא הודעת ווטסאפ למבוטח המתארת את מהות הפנייה ומה דרוש.
3. המבוטח ישיב, כראות עיניו, את אופן מסירת המסמכים הרלוונטים לצורך קידום הטיפול בתביעה או יועבר למענה אנושי.
4. ככל ולא יתקבל מענה, המערכת תשנה סטטוס בכל 2 ימי עסקים (שיגור הודעה נוספת, שיגור הודעה סופית) שלאחריהם, המשימה תוחזר לחברת הביטוח להמשך ההתנהלות מולו מפאת אי שיתוף פעולה. (סה"כ פרק זמני ההודעות בממוצע 8 ימי עבודה).
5. בסיום, ככל שיהיו מסמכים לסריקה – הם יסרקו לתיק הרכב, וניתן יהיה להוריד ולשמור אותם באופן מיידי.
על ידי שימוש בשירות נחסכים;
1. טעויות בהפקדה על שם החברה במקום על מספר סוחר או רישום רכב אחר.
2. המשימות נמצאות תחת מעקב תמידי של חברת הביטוח וידיעה בדבר סטטוס המשימה.
3. רכב שלא ניתן לבצע העברת בעלות – מועבר אוטומטית למסך תיאומי הרישוי, בכך חוסך זמן ומשאבים בדרישה נוספת לשירות כגון: הגבלה/עיקול או פעולה שנדרש לבצעה כדי להסיר הגבלה להעברת בעלות. בגמר השירות, יועבר מחדש להעברת בעלות.
באמצעות השירות, ניתן לחסוך זמן מרגע רצון ביצוע העברת הבעלות עד לביצועה בפועל ; מתבצע בתוך 3 ימי עבודה ומשנה את כללי המשחק - משליחת שליח למקוון, דיגיטלי וכמעט מיידי.
ניהול המשימה באמצעות האיזור האישי מוריד מחברת הביטוח את נושא התיאומים "והטלפון השבור" עד לסיום המשימה בהצלחה.
העברת בעלות דיגיטלית
בהעברת בעלות מרכב מבוטח לחברת ביטוח הזמן משחק תפקיד, שמא יכנסו הגבלות או יבוצעו פעולות ע"י בעל הרכב (המבוטח) כך שיגבילו את אפשרות העברת הבעלות לרכב.
על כן, ניתן באמצעות פתיחת משימת העברת בעלות במערכת לביצוע בתוך בתוך 3 ימי עסקים.

מסך סטטוס העברות בעלות

תיאומי מבוטחים - ביצוע פעולות

מסך סטטוס משימות
